Maddus

Jestę kujonę.

Maddus

User

+Canvas

Contact

IMmaddus

Stats

Views25 145
Comments744
Pictures4
Collabs0

Galleries

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Profile: Maddus

Promoted by Maddus » show more

Entries

Nami-ko

Nami-ko

Obsesyjny wielbicicel w akcji (K. nie zazdrosny?). Z jednej strony zabawnie, ja nie mam swojego trolla na podorędziu, z drugiej jednak trochę podejrzanie.
Nami-ko - 09:20, 21 Apr 2013
TCK

TCK

... miałaś wrócić za miesiąc, a ty co
TCK - 18:45, 20 Apr 2013
TCK

TCK

W INTERNECIE NIKT NIE WIE, ŻE JESTEŚ KOTEM : -)
TCK - 15:35, 20 Apr 2013
Maddus

Maddus

O rany, ale spam. Mruczek się we mnie zakochał.
Maddus - 02:05, 20 Apr 2013
TCK

TCK

;-)
TCK - 01:47, 20 Apr 2013
TCK

TCK

to urocze, że zwracasz na mnie uwagę czasem : )
TCK - 01:40, 20 Apr 2013
TCK

TCK

JA TEŻ SIĘ CIESZĘ, ŻE MASZ CHŁOPAKA I ZNAJOMYCH I MUSISZ O TYM NAPISAĆ W KOMCIACH NA OE, ale co ty tu gaworzysz
TCK - 01:36, 20 Apr 2013
TCK

TCK

wpisz z łaski swojej "pikej" wyszukiwarkę swoją to zobaczysz, może ci się spodoba to, co tam znajdziesz
TCK - 01:28, 20 Apr 2013
TCK

TCK

w sumie to jesteś takim pikejem oekaka, on też nie wie, że jest takim, jakim jest
TCK - 01:23, 20 Apr 2013
TCK

TCK

BORZE ALE SIARA : C
TCK - 01:20, 20 Apr 2013 - Last changed: 01:20, 20 Apr 2013
TCK

TCK

gramatyczna nazistko, zważ na to, że napisałaś coś bez sensu w kontekście poprzedzonego pytania
TCK - 01:18, 20 Apr 2013
TCK

TCK

w kolejce do czego
TCK - 01:14, 20 Apr 2013
TCK

TCK

chcę cię zdeprawować
TCK - 01:10, 20 Apr 2013
TCK

TCK

korzystaj więc z okazji, bo będziesz żałować, życie jest krótkie
TCK - 01:06, 20 Apr 2013
TCK

TCK

maddus wydaję jasny komunikat - wyjdź za mnie, skoro już cię stalczę na pingerze, co,
TCK - 01:04, 20 Apr 2013
TCK

TCK

własnie cały czas ci pociskam, więc ja nie wiem jakie zaraz
TCK - 01:01, 20 Apr 2013
TCK

TCK

zwisa kalafiorem :-)
TCK - 01:00, 20 Apr 2013
TCK

TCK

CZEKAJ, TO JA MAM DZIEWCZYNĘ? SERIO? I NIE JESTEŚ NIĄ TY? : 0
TCK - 00:59, 20 Apr 2013
TCK

TCK

madus, kurdebele, jesteś moją równolatką ogarnij dupę z takimi disami, których nikt nie rozumie poza tobą. To jest dopuszczalne jak masz 15 lat i kompleksy grubej gimbazistki, a nie jak się jest już w drugiej dekadzie życia i się wali swoją wystudiowaną ironią w ludzi. Ironią z dużej litery i z kropką na końcu zdania, z anglojęzycznymi wtrętami, a rysuje się tępe zryski z narutów. To się nie godzi, jest się wtedy trochę... niekonsekwentnym w swoim wystudiowanym wizerunku, łapiesz?
TCK - 00:43, 20 Apr 2013
TCK

TCK

zgaduj, masz trzy szanse
TCK - 00:36, 20 Apr 2013
TCK

TCK

jak tak sobie mędrkujemy, to chociażby "basic knowledge of anatomy" a nie "knowledge basics of anatomy", mysiu-pysiu
TCK - 00:33, 20 Apr 2013
TCK

TCK

"przyprogresiłaś", no w sumie można to tak ująć
TCK - 00:21, 20 Apr 2013
TCK

TCK

co tam ciekawego u nimfiątka
TCK - 04:19, 18 Apr 2013
gniewu

gniewu

Trollu? : > Uważasz, że tamten spam był moją robotą?
gniewu - 13:54, 27 Feb 2013 - Last changed: 13:54, 27 Feb 2013
gniewu

gniewu

AHAHAHAH, chce ci tylko powiedzieć, że kocham cię za 3 tygodniowy ban za jeden komentarz, pozdrawiam XDD.
gniewu - 13:50, 27 Feb 2013
LoskaChan

LoskaChan

chyba ty
LoskaChan - 12:42, 2 Dec 2012
LoskaChan

LoskaChan

twoja stara
LoskaChan - 10:37, 2 Dec 2012
Ayate

Ayate

To mało bajek oglądałaś :)
Skąd taki zapał na oglądanie takich filmów?
Ayate - 10:21, 22 Sep 2012
Ayate

Ayate

Takich nas jest wielu :D
Dobra, przyznaję, byłam ze szkołą na piątce bodajże, kawałki oglądałam, kawałki spałam :)
Ale i tak *****
Ayate - 08:47, 8 Sep 2012
Ayate

Ayate

Nie mam czasu dokończyć, wybacz. Mam za dużo na głowie pod koniec wakacji - to chyba normalne.
Ayate - 15:47, 22 Aug 2012
Ayate

Ayate

Nieoglądałaś. Takie bajki mnie nie intereszą. Chodzę do technikum samochodowego i się aut naoglądam.
Ayate - 15:46, 22 Aug 2012
Smooth

Smooth

Zdarza mi się. Trzymają całkiem niezły poziom, biorąc na warsztat książki.
Smooth - 10:41, 17 Jul 2012
Alice_i

Alice_i

Mnie to frapuje, że tracisz czas na ludzi ze zdjęciami w profilach. Wchodzisz i komentujesz, jakbyś w życiu nie miała co robić. Tworzysz jakieś RPGowe historyjki o ludziach z neta, dając im jakieś przydomki. Mów sobie do ręki.
I jeszcze ta gołosłowność. Sądzę, że nie masz odwagi dodać mnie do ignorowanych, tak jak to wcześniej obiecałaś. Musisz mnie czytać : DDD. Bo weszłam ci w krew.
Alice_i - 09:09, 14 Jul 2012 - Last changed: 09:10, 14 Jul 2012
Alice_i

Alice_i

"Łzy śmiechu", ah te twoje wyimaginowane zachowania.
Alice_i - 09:05, 14 Jul 2012 - Last changed: 09:16, 14 Jul 2012
Alice_i

Alice_i

Ojtam, lubisz to wirtualne życie, więc sobie w nim żyj : ) wymyślając jakieś nazwy, może w taki sposób łatwiej się odnajdujesz czy coś : D.
Alice_i - 09:03, 14 Jul 2012
Jasmine

Jasmine

Ciekawa postać, opiszesz mi ją?

Dzięki za refy, już się biorę do roboty ^^
Jasmine - 15:58, 11 Jul 2012
Jasmine

Jasmine

Ojej, z Tobą bardzo chętnie <3
Kogo mam Ci narysować?
Moje propozycje masz pod rysunkiem o AT jak coś.
Jasmine - 08:16, 11 Jul 2012
Nami-ko

Nami-ko

Zawsze wygodniej się gra, kiedy samemu ustala się zasady ;) Zagrajmy razem :>
Nami-ko - 20:40, 10 Jul 2012
Alice_i

Alice_i

Do ciebie trzeba jak do prostego człowieka, bo nie rozumiesz połowy ironii całego oekaki, pusia :D.
Alice_i - 16:20, 10 Jul 2012
Alice_i

Alice_i

» link moderator niepraktykujacy to normalny tekst, więc jesteś głupia :D tzn zrobiłaś z siebie idiotkę.
Jaka niezręczna sytuacja? Moich brudów nie pierzesz, więc luzik :D.
Alice_i - 16:09, 10 Jul 2012
anabell18

anabell18

Dzięki :)
anabell18 - 15:46, 28 May 2012
anabell18

anabell18

Dziękuję za wyróżnienie
anabell18 - 13:17, 28 May 2012
Alice_i

Alice_i

A ze mną czemu nie chcesz polemizować?
Alice_i - 19:53, 12 Apr 2012
olaf

olaf

Nie, wzięłam go z DeviantArta, było napisane że jest free ^^"
olaf - 22:34, 10 Apr 2012
RudaWiedzma

RudaWiedzma

Lol. Polonista.
Aż mi się odechciewa, jakiejkolwiek komunikacji z takimi ludźmi. Wyjaśnij mi czego nie rozumiesz w mojej wcześniejszej wypowiedzi? Cały świat się zawalił, a słowa straciły sens po przez brak znaku zapytania oraz dużej literki ? ojej ojej,
Tak. Możesz nie wiedzieć do czego w niej uderzałam, ale było to zrobione celowo, aby nawiązać z tobą dłuższy dialog, bo poprzez przeczytanie pewnej dramy wydałaś mi się ciekawa.
Ludzie się mylą całe życie.
ciao.
RudaWiedzma - 18:32, 8 Apr 2012
RudaWiedzma

RudaWiedzma

skąd ty bierzesz obrazki na każdą okazje w dyskusjach : O O O OO O O
RudaWiedzma - 11:46, 8 Apr 2012
Recorded

Recorded

Ja też xD, dawno tutaj nie byłem 8D.
Recorded - 21:59, 30 Mar 2012
Recorded

Recorded

Yeey, helou helou z tej strony Tosiek xD
Recorded - 21:39, 30 Mar 2012
Merki

Merki

Powodzenia w prostowaniu tego ;) "Górze" to pasuje.
Merki - 12:35, 7 Mar 2012
TCK

TCK

wolę nie wiedzieć kogo co tu boli :3
TCK - 19:30, 17 Feb 2012
TCK

TCK

fajny autoportret na nowej pracce
TCK - 17:41, 17 Feb 2012
Nayu

Nayu

Poprawiłam. Przyznam szczerze, że kiedyś z powodu ignorancji robiłam ten błąd dość często. W pewnym momencie zauważyłam i poprawiłam to głupie przyzwyczajenie. O ironio, ludzie nazywali mnie już wtedy grammar nazi, a popełniałam taki błąd. Dzięki wielkie za wywołanie uśmiechu i fali wspomnień.

Przy okazji, komiks na Twoim profilu, tak idealnie opisuje realia internetu, że nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.
Nayu - 16:26, 14 Feb 2012
uyu-

uyu-

wlasnie widzialam to drugie dlatego pytam. A no to ciesze sie bardzo i owocnej pracy zycze, a co~
uyu- - 01:00, 31 Dec 2011
uyu-

uyu-

i jak chibi? lepszy, gorszy, bez roznicy?
uyu- - 00:41, 31 Dec 2011
Nutrya

Nutrya

z twoich komentarzy heh :d
Nutrya - 13:22, 24 Dec 2011
Nutrya

Nutrya

czytasz przyczajona-logike?
Nutrya - 13:35, 23 Dec 2011 - Last changed: 13:35, 23 Dec 2011
cml

cml

zglosic mozesz zawsze i co chcesz - moderator zdecyduje czy kogos ukarac i czy faktycznie ktos zawinil
cml - 23:52, 22 Dec 2011
cml

cml

netykieta to jedno a obrazanie to drugie

nie mozesz zablokowac kogos zeby nie mowil - twoim prawem jest nie czytac i mozesz to osiagnac przy pomocy dostepnych opcji
cml - 21:51, 22 Dec 2011
cml

cml

mozesz dodac osobe do niechcianych - wtedy mimo ze ona cos napisze ty i tak tego nie zobaczysz
cml - 21:36, 22 Dec 2011
TCK

TCK

maddus jesteś sexy
TCK - 21:19, 22 Dec 2011
TCK

TCK

w twoim wypadku każda; co to za historyjki z kolegami z mangowymi nikami
TCK - 21:18, 22 Dec 2011
TCK

TCK

lol, kim do cięzkiej cholery jest shiero
TCK - 20:20, 22 Dec 2011
Washuuchan

Washuuchan

O! Dziękuję xD

Nie, nie miałam już okazji nic po tym wydać >.<;
Washuuchan - 11:47, 12 Dec 2011
uyu-

uyu-

dziekuju za te fale wyroznien, Mad ;u; <3
uyu- - 20:59, 9 Dec 2011
Arshana

Arshana

Który? Stosuj cytaty, bo w chwili obecnej wypowiedź jest niezrozumiała, nie widzę do czego się odnosisz.

Proszę bardzo, oto cytat (wklejam całe zdanie i podkreślam najważniejszą jego część, by nie naruszać kontekstu): "Możliwe, że zrobiłam błędy interpunkcyjne (shit happens), ale skąd to wzięłaś, z sufitu?" . Moim zdaniem była to dosyć niemiła ironia, która pozwoliła mi założyć, że sprawa postawiona będzie na ostrzu noża. Temat zamknięty, bo sama uznałaś, że nie jest to sarkazm.

Gdybym dyskutowała z emocjami, moje wypowiedzi wyglądałyby zupełnie inaczej. I znowu, nie widzę - w którym miejscu ci "dopiekam"?

Znów - czytanie ze zrozumieniem. Nie mam obowiązku wklejać cytatów do każdej mojej wypowiedzi, gdy problem wyjaśniłam w innych słowach. Jeśli jednak sobie tego życzysz, oto cytat:
"By nie być gołosłowną, twoja opinia, że jestem nieuważna, jest dosyć ostra i nieco mnie uraziła (zwłaszcza, że według mnie jest pozbawiona sensu)."

"Oczywiście, że tak"? Cytaty plz.

Moje "Oczywiście, że tak" odnosiło się do twojej wypowiedzi - cytat: "(...) (wait, czy którykolwiek z wymienionych przez ciebie błędów ma jakikolwiek związek z logiką?)". Znów - czytanie ze zrozumieniem.

Jeśli chodzi o "dalsze rozwijanie", użyłabym po prostu innego zwrotu, bo o ile w kontekście podanym przez ciebie ma on sens (cytat: "Żeby odróżniać "opinię" od "gustu", trzeba mieć zdolność dedukcji na miarę 10-latka, ale cóż... nie każdemu jest dane dalej rozwijać się intelektualnie."), to sam w sobie niezbyt. Moim zdaniem jest to po prostu niefortunne użycie wyrażenia. Temat zamknięty, bo zaczyna się robić czczy.

Dla mnie "jest błąd" i podanie zdania jest zbyt ogólnikowe.
Spokojnie, widzę gdzie nie ma przecinków.


Tutaj zdaje się, że nieco sobie przeczysz. Najpierw denerwujesz się, że nie wskazałam ci miejsc, w których brakuje przecinków, a potem uznajesz, że sama sobie poradzisz. W porządku!

Wiesz czym jest "parodia"? Widząc, że wygląd ostatnich zdań różni się diametralnie od całokształtu wypowiedzi danej osoby, chyba wyczuwasz "złośliwą ironię"?
Swoją szosą, nie lepiej napisać: "Poza tym nie chowaj się za moim rzekomym brakiem spostrzegawczości"?


Cytowałam ciebie. Cytat: "Poza tym nie chowaj się za moją rzekomą "niespostrzegawczością" (co za słowo), bo nie dopisałaś tam polskich znaków ani nie zaczęłaś zdania z wielkiej litery."

Ironia powinna być używana umiejętnie, by wywoływała efekt. Niektórzy, jak na przykład ja (o bogowie), mogą mieć problem ze zrozumieniem sarkazmu, gdy użyty jest w niezbyt umiejętny sposób. A tak naprawdę - zauważyłam, że go użyłaś (cytat: "(zrozumiałam, że to był według ciebie sarkazm w tej wypowiedzi. (...)"). Nie lubię ironii i złośliwości, a stanowią one twój główny oręż, więc przypuszczam, że nie dałabyś za wygraną w tej dyskusji. Z tego powodu uważam temat za zamknięty.

Zwróciłam Takako uwagę, ponieważ wcale nie korzystała ze znaków interpunkcyjnych (ogółem olewała zasady pisowni). Nie możesz wyrywać zdania z kontekstu, nie wczytując się w dyskusję. Po prostu nie możesz (identyczna sytuacja z "dalej rozwijać").

Przeczytałam wszystkie twoje komentarze pod pracą pixelka (cytat: "Pozwoliłam sobie zebrać kilka przykładowych komentarzy twojego autorstwa (najwięcej pochodzi spod pracy pixelka, jako że wylałaś tam potok słów) ") i zdaje sobie sprawę, że Takako nie użyła interpunkcji w swojej wypowiedzi. Właśnie dlatego wyglądało to, jakbyś odsyłała ją do słownika, bo nie potrafi stawiać przecinków. Nawiasem mówiąc, tak robią grammar nazi, ale to temat zamknięty z wiadomych przyczyn (cytat: " Nie jestem grammar nazi , po prostu spodobał mi się ten obrazek"). Dyskusja wyczerpana.

Stokrotne dzięki, że dajesz mi spokój. @_@'''

To samo mogliby powiedzieć wszyscy, z którymi rozpoczęłaś gorące dyskusje pod pracą pixelka. Ponieważ jednak mnie to nie dotyczy ani nie jest również tematem wymiany zdań ani moich zainteresowań, więc temat zamknięty.

Sugerujesz, że skoro mam obrazek z "grammar nazi" na profilu, nie mogę innym zwracać uwagi?

Poprosiłabym cię o cytat, ale chyba domyślam się, o co chodzi. Otóż nie - nic takiego nie sugerowałam. Tak, jak na samym początku powiedziałam - cytat: "Mój komentarz ma jedynie na celu zwrócenie ci uwagi, że "odsyłanie każdego do słownika" i ocenianie go według jego problemów z językiem polskim jest - w twoim przypadku - nieco nieuzasadnione. Tobie także zdarza się zapomnieć przecinka, czy zacząć zdanie z małej litery.". I, cytat: "Nie chciałam cię urazić. To wszystko z mojej strony. "

Arshano. Mnie nie boli, kiedy ktoś wykazuje mi w sposób racjonalny, że się mylę. Obrażanie się za uzasadnioną krytykę jest, moim zdaniem, idiotyczne i dziecinne.

Dziękuję i pozdrawiam.

PS Zamykam jak najwięcej tematów, gdyż zamieniają się powoli w czcze dyskusje.
Arshana - 17:45, 1 Dec 2011
Arshana

Arshana

W takim razie zwracam honor w tym przypadku.
Arshana - 13:47, 1 Dec 2011
Arshana

Arshana

Dla mnie był to niezbyt miły ironiczny tekst. Nie oskarżam cię, a jedynie zwracam ci uwagę. Naśladując ciebie: zwracanie uwagi =/= oskarżanie.

Proszę, postaraj się dyskutować bez emocji, bo nie na dopiekaniu sobie polega wymiana argumentów. By nie być gołosłowną, twoja opinia, że jestem nieuważna, jest dosyć ostra i nieco mnie uraziła (zwłaszcza, że według mnie jest pozbawiona sensu).

Na twoim miejscu nie tłumaczyłabym się biblioteką, bo skoro dobrze znasz się na języku polskim, przecinki powinnaś wstawiać automatycznie. Poza tym to dowodzi także twojej kłótliwości - odpowiadasz na komentarze w szkole, zamiast wrócić do domu i na spokojnie ułożyć wypowiedź, sprawdzając interpunkcję i błędy logiczne, skoro masz z tym problem "na szybko". Nie jest to jednak przedmiot dyskusji ani moich zainteresowań, więc zamykam temat.

Oczywiście, że tak. Czytając ze zrozumieniem - co każdemu polecasz - zauważyłabyś, że chociażby "dalej rozwijać" jest błędem logicznym. Nie dopisałam rodzaju błędu oraz miejsc, gdzie brakuje przecinków, ponieważ uznałam, że stoisz na dostatecznie wysokim poziomie językowym, by samej je znaleźć. Naturalnie, jeśli chcesz, mogę to zrobić teraz.

Zauważyłam, że jest to sarkazm, jednak użyłaś cytatu ("soraski"), co powinnaś ująć w cudzysłów. Język polski nie służy do tego, żeby domyślać się, co autor miał na myśli nie stawiając znaków (zrozumiałam, że to był według ciebie sarkazm w tej wypowiedzi. Jeśli się mylę, popraw mnie). Poza tym nie chowaj się za moją rzekomą "niespostrzegawczością" (co za słowo), bo nie dopisałaś tam polskich znaków ani nie zaczęłaś zdania z wielkiej litery.

Słowników jest wiele. Zrozumiałam to jako twoje wyzwanie do poprawnego pisania i sięgnięcia po słownik języka polskiego oraz nauczenia się poprawnego stawiania przecinków (chociażby zwrócenie uwagi Takako, że obserwujesz jej tętniącą własnym życiem interpunkcję). Jeśli znów jestem w błędzie, zwracam honor.

W porządku zatem. Skoro oficjalnie powiedziałaś, że nie jesteś "grammar nazi", to daję ci spokój. Będę to miała jednak na uwadze, chociaż obiecuję, że nie zwrócę ci więcej uwagi o błędy.
Arshana - 13:17, 1 Dec 2011
Arshana

Arshana

Nie. Pozwoliłam sobie zebrać kilka przykładowych komentarzy twojego autorstwa (najwięcej pochodzi spod pracy pixelka, jako że wylałaś tam potok słów):

"Jeżeli już przechodzimy na uczuciowe dylematy, słuszność osoby z tobą dyskutującej nie zależy od tego czy ją ktoś lubi czy nie." - brakuje przecinka.
"(...) wierzgasz uroczo, ale zarazem niesmacznie." - "Niesmaczne wierzganie"...? To zdecydowanie nie jest stylistyczne.
"no i jestem taka kulturalna" - brak wielkiej litery i kropki.
"i tworze mondre zdania mówiące o tym, że (...)" - brak cudzysłowia, wielkiej litery, litery "ę", zdanie zaczyna się od "i".
"(...) nie każdemu jest dane dalej rozwijać się intelektualnie. (...)" - nie można się "dalej rozwijać".
"Co do postaci, które nie mają prawa bytu, nie chodzi o (...)" - zamiast drugiego przecinka postawiłabym myślnik, gdyż zdanie nieco traci sens, ale to jedynie mój wybór.
"(...) pomysł nie mój (ref) technika tylko (...)" - brak przecinka.
"A nawet jeśli masz taką wersję słownika, jak ten pan w przypadku spell-check'a
(http://lolsbusters.com/pictures/Gimg_52_6_1.gif), to po prostu spytaj swojej polonistki na czym polega różnica między wymienionymi dwoma słowami." - brak przecinka.
"(...) czy narysować obraz" - obrazu się z definicji nie rysuje.
"(...) które nijak ma się do polemiki z osobą twoją jak i Takako." - brak przecinka.
"napisałas soraski, wiec z góry zakładam ze jestes glupia" - brak polskich znaków, kropki, cudzysłowia, zdanie zaczęte z małej litery. Jeżeli to parodia wypowiedzi nanyy, to trochę niekonsekwentna.

Proszę, gdybyś mogła nie używać sarkazmu w rozmowie ze mną, byłabym wdzięczna.

Mój komentarz ma jedynie na celu zwrócenie ci uwagi, że "odsyłanie każdego do słownika" i ocenianie go według jego problemów z językiem polskim jest - w twoim przypadku - nieco nieuzasadnione. Tobie także zdarza się zapomnieć przecinka, czy zacząć zdanie z małej litery.

PS Nawiasem mówiąc, w ogóle nie popieram takich praktyk. Równie dobrze mógłby się znaleźć podobny do ciebie umysł ścisły, który wziąłby cię na celownik i męczył tylko dlatego, że nie lubisz matematyki i, przypuszczalnie, kiepsko sobie z nią radzisz. Nie chciałam cię urazić. To wszystko z mojej strony.

Arshana - 12:12, 1 Dec 2011 - Last changed: 12:25, 1 Dec 2011
Arshana

Arshana

Taki z ciebie grammar nazi, że robisz błędy interpunkcyjne i logiczne.
Arshana - 20:56, 30 Nov 2011
cml

cml

ad1.moze piszesz Maddus z malych liter albo podajesz bledne haslo
ad2.zrobione
cml - 10:59, 13 Nov 2011
Olimanga

Olimanga

dzięki za watcha!
Olimanga - 18:46, 6 Nov 2011
Sharis

Sharis

Ja tez, ten humor, cudowny!
To nie zalezy od czasu, tylko jak radzisz sobiee w programach oe. Niektorzy dostaja po tygodniu, niektorzy nawet nie dostaja pare lat. Po prostu, musisz spytac moderatora(javvie czy alice_i lub administratora - cmla) czy zasluzylas juz na wiekszy canvas. Co do innych programow - wszystkie sa dostepne, tylko paintchat - tu cos w stylu i'scribble, nie jest dostepny jak nie masz uprawnien - o jego uzyskanie tez musisz pytac.
Collaby polegaja na tym, ze wybierasz ilestam uzytkownikow, ktorzy maja dostep do jednego canvasu. Ale - nie mozna rysowac rownoczesnie, np jedna osoba robi jedna wersje pracy(np. lineart), ty druga(np. kolory czy tlo).
Sharis - 20:36, 4 Nov 2011
Sharis

Sharis

Dzięki! Niestety, jestem leniwa, ostatnio mało co kończę, mam artblocka i mało chęci do walki z nim
Sharis - 20:21, 4 Nov 2011
Sharis

Sharis

co masz do derp avatara! Piękny jest hehehe. Nie oceniaj usera po avatarze, chociaż avatar odzwierciedla moją głupotę hehe
Sharis - 20:18, 4 Nov 2011
Hinia

Hinia

» link zobacz zobacz to ty
Hinia - 00:45, 31 Oct 2011 - Last changed: 00:45, 31 Oct 2011
javvie

javvie

Hej widziałam przedwczoraj tumblra ze zdjęciami samymi takimi jak twój avatar, że-że takie kobiety z czaszkowym mejkapem. Masz może namiary? Bo mi się zapomniało się
javvie - 00:12, 30 Oct 2011 - Last changed: 00:12, 30 Oct 2011